Maksimum 60 cc içiyor kendini geri atıyor biberonu ittiriyor ağlıyor. Bebem kol kası yaptı biberon ittirmekten. Mamaya da aynısını yapıyor süt rahatsız ediyor desem. Çocuk kilo almıyor hiç. Total kilosu iyi olduğu için önemsemedi doktor 4,5 aylık bebek 60 cc mi içer Allah aşkına ya. Uykusunda da içmiyor artık ben ne yapacağımı şaşırdım