Shaggy_ hanfendi kimsenin ne yaşadığını bilemezsiniz teyit etmek istedim belki olamaz mı doktorumuza güvenmediğimi nerden çıkardınız acaba?Karşıdan nasıl gözüküyor bilmiyorum ama buraya yazana kadar çeşitli araştırmalarımı yapmışımdır öyle değil mi? Aynı hastanede başka bir zaman yaptırdığımız tahlilde negatif yazıyor şimdi 100 yazıyor çelişkiye düşmem normal değil mi? Doktorumuzla yüz yüze iletişime geçmedik mesaj yoluyla normal denmesi belki benim içimi rahatlatmadı.