ftmadkmt Yürüteç gerçekten güzel bir şey. Bebek çok güzel oyalanıyor. Uzun süreli oturtmazsınız. Yürümeyi hızlandırdığını düşünüyorum. Bir süre sonra oturmuyorlar bile. Tutunup ayakta duruyorlar. İçinden kaçamadıkları için kısa süreli işlerimizi halletmede de kurtarıcı oluyor. Ayakları dengeli, güzel bir yürüteç gayet kullanışlı olacaktır. Babyhope çok güzel bir yürüteç. 3 çocuk büyüttüm. Kızlarım 10,5 aylık yürüdüler. Oğlum da 9,5 aylık yürüdü.