Umay-gmz suluk yazmamışım, biberonda tommee tippee kullanıyorum, meme reddi yaşatmadı ağzı da güzel diye onun alıştırma bardağını aldım. Hem suluk gibi hem biberon olarak 2 başlık olması hoşuma gitti. Gel gör ki bebem suyu sevemedi 😅 zorla kaşıktan 1-2 yudum içerse içiyor, suluklada damak kaşıyıp üst ıslatıyor 🫠