Bebeğim bugün 51 günlük. Kilosu 4300, doğum kilosu 3300 dü ama 3200 e düşmüştü. Alması gerekenden biraz az almış dedi doktor. Sütünü sağ 85 ml çıkmazsa üstünü mamayla tamamla ver dedi dün gece emzirdikten 1 saat sonra sağdım tek göğüsü çıkmadı. Sabah sağdım 85 ml den fazla çıktı. Bu sağma işini nasıl yapıp karar vermeliyim mamaya anlamadım. Uykusu da gündüzleri doğru düzgün uyumuyor memede uyuyor yerine bırakırsam uyanıyor 10 15 dakikaya. Gündüz en fazla yarım saat falan uyuyordur. Nadirdir 1 saat uyuduğu. Sonra gece 2-3 gibi derin uykuya dalıyor ve 5 6 saat uyuyor. Daha sonra kalkıp emiyor ve tekrar 2 3 saat daha uyuyor uyanıyor öğlen 11 12 arası. Sonra işte pek uyumuyor yukarıda anlattığım gibi. Gündüzleri sürekli emmek isteyebiliyor doymuyor mu acaba gerçekten ? Bazen saatte 1 emiyor bazen oyaliyorum 1.5 saate çıkarıyorum ama eğer uyaniksa o sıra çok zor duruyor. Doktor 85 ml için 3 saatte bir emmesi gereken miktar demişti ama benim kızım uyumadığı sürece emmek istiyor zaten 3 saati hiç bulmuyor ki. Ne yapmam gerek bilemedim mama vermeli miyim ? Doymasa gece de o kadar saat uyumazdi diyorum ama bimliyorum