robinalbert benim bebeğim de emmedi , ben de meme ucum yok diye emmiyor sandım ama hayır emen bebek ucun var mı yok mu bakmıyor. Biberondan kolay akıyor ağzına memeye alışmasını da zorlaşıtıroyor. en yavaş akımlı biberonu kullanın mutlaka. Bir de ilk haftalar gaz olmaz diyorlar ama siz aldırmayın her emzirmeden sonra mutlaka gazını çıkarın. Bazı bebekler gazlı doğuyor. Oğlum gazı varken asla kabul etmiyor nemeyi silikon ıç da olsa biberon da olsa. Emizrirken stres olursanız bebeğün ağzına zorla sütü sıkarsanız da gaz yapar. Uykulu ve sakin zamanlarında emzirmeyi deneyin ve gerekirse uykusunda biberon verin. İkinizin de stresi azaldığında birbirinizi daha kolay kabul edeceksiniz