aleynax Canım merhaba,illa sagmana gerek yok ki. Emzirme önlüğü var onlardan alıp her yerde emzirebilirsin. Avm veya cafede bile ben emziriyorum o şekilde. Zaten AVM ye gideceksen bebek bakım odaları var oraya girersin hem altını da orda rahatlıkla değiştirebilirsin. Ben ilk zamanlar cekiniyordum dışarı çıkmaya mesela,şuan eve girmeyiz 😂