Çocuktan çocuğa değişir … Ama deneyimlerim şu şekilde oldu öncesinde eğitici tuvalet alıp göreceği yere koydum , teonun kaka kitabı elifin tuvalet eğitimi ( adını yanlış yazmış olabilirim) bunları alıp sürekli okuduk öncesinde . Sürekli olmasa da arada büyüdün artık bir süre sonra beze bay bay yapıcaz dedim . Başladığımda ise asla ne gece ne gündüz bez bağlamadım . İlk üç gün çok zor geçiyor . Sürekli olmamakla birlikte belli aralıklarla tuvalete götürdüm . Yanımıza kitap aldım , parmak kuklalar , şarkılar vs oyaladım gelene kadar bekledim . Kaka yaptığında ödül verdim . Bu arada kaka saatlerini takip edin genelde o saatte yapıyorlar . Mesela oğlum yemekten sonra mutlaka kaka yapar . Bide kabız olma durumu var onuda Hindistan cevizi yağını bir şekilde tüketsin meyve suyu olabilir … ben bal ile verdim . (Ödül:Sevdiği bi yiyecek olsa çok güzel olur .) Ama umutsuzluğa kapılmayın ve devam ettirin . 1 hafta ancak alışıyorlar sonra nadirde olsa altına kaçırma olabiliyor . Gece yatmadan 2 saat önce sıvı ve katı gıda alımını mutlaka kesin . Ve bu konuda kararlı olun . Altına kaçırdığı zamanlar yorulabilirsiniz bunu asla ona belli etmeyin . Ben bir kenara oturup ağladığımı biliyorum 😞 ondan gizli . Ve gece altına hasta pedi gibi sıvı geçirmeyen örtülerden ve sıvı geçirmez alezler kullanın . Oyun döneminde oldukları için bu süreç biraz oyunlarla daha iyi olacaktır.