Hunilianne Hanımlar, bebeğin gaz çıkarınca ağlaması neden olabilir ? Kaka yaparken ağlamıyor ama popodan gaz çıkarınca ağlıyor, uyanıyor? Yardımcı olabilecek var mi? Bu arada Kro 2 aylık.
Elizduru Hunilianne canim bizde 2.5 aylik olduk gazdan kaynaklanıyor gaz daha cok sanci yapiyor bildigin artık büyükler gibi çıkartmaya başlamış bizimki kıvranıyor resmen uykusunda bile 🤷♀️
Handanssrp Hunilianne bizimkisi de aynı, 2 aylık. Kaslarını kontrol etmeye başlıyorlarmış bu dönemde ve farkında artık gazının geldiğinin. Bu yüzden zorlanıyorlar ve ağlıyorlar. Sakinleştirmek çok mümkün olmuyor o sırada ama geçecek :)
Hunilianne Fatmaasel ama kaka yaparken de sancı gelmez mi? Sadece gazda oluyor. Gaz damlasını kullanmasam mi acaba ?
Ozgecomelek01 Hunilianne benim oğlumda iki aylık denemediğim damla kalmadı ve çok şiddetli ağlamaksı vardı şimdi tğm damlalsrı bıraktım daha iyi sanki yine ağlıyor tabi ams önceki gibi değil
Hunilianne Elizduru ya çok pirtliyor gerçekten büyük insan gibi. Ama çıkartınca rahatlaması gerekmez mi bizimki daha çok ağlıyor valla napcamizi şaşırdık
Hunilianne Fatmaasel gaz damlasını 6 gündür falan kullanıyorum da onu verdikten sonra Baya gaz çıkarmaya başladı sevindim ama şimdi de kıvranıyor fazla mi geliyor acaba
Elizduru Hunilianne büyük ihtimalle bitmiyor ben kızımın altını açıp çıkartıyorm daha rahat oluyor kalınca kıvranıyor tamamen bitmedigi icindir huysuzlugu
Fatmaasel Hunilianne yok onunla alakalı değildir şöyle diyim biz büyük insanlarin bile gaz çıkardığı zamanlar bazen karın ağrısı hissederiz yada cikaramadigimiz zaman bu da öyle bişey ilk önce sancısı geliyodur sonrada cikariyodur o yüzden agliyodur gaz damlası düzenli kullanıldığında iyi gelir hep aynı saatte kullanılırsa inşallah gaz sancıları azalır bide gaz masajı var netten bakın o da faydalı bısey
Hunilianne Fatmaasel her şeyi yapıyorum gazını çıkardığı halde ağlaması bana tuhaf gelmişti. Gaz sancısı pirtlayamadıklari için olur sanmıştım :) dün gece kolik gibi davrandı korkuyorum
Hunilianne Fatmaasel her şeyi yapıyorum gazını çıkardığı halde ağlaması bana tuhaf gelmişti. Gaz sancısı pirtlayamadıklari için olur sanmıştım :) dün gece kolik gibi davrandı korkuyorum