Deletedmom_115 merhaba benim bebegım hiç aglamıyordu ama cok gazlıydı bilmediğim için göbek fıtıgı oldu ıkınmaktan. 2 aylıkken birinin tavsiyesi üzerine aguline diye bir ilaç var bitkisel yağ karısımı eczaneden alın günde 1 ml içinden şırınga cıkıyor onunla 1 ml çekip verin bebege cok iyi geliyor ben ilk 2 gündw hemen etkisini gösterdi bebeğim cok rahat uyudu ve ıkınmıyordu gobek fıtıgı 1 ay kendiliğinden sonra düzeldi. Ben her sabah karnını doyurduktan sonra onu veriyordum 4. Aya kadar kullandım, tuvaletini yapamıyordu ben her gün kanzuk diye bir fitil var ondan nohut kadar koparıp poposuna koyuyordum herkes hergun yapma dedi ben dinlemedim cocuk hergun kakasını yapsın diye verdim cok düzenliydi kakasını yapıyordu onuda 1 ay kullandım hergun fitil verdim şimdi 6 aylık her sabah tuvaletini yapar düzene girdi