prensesinannesi11 Yorgunanne30 ben banka üzerinden altın dolar Euro hesabı açtım elime para geçtikçe karışık alıyorum valla
queenmom_ Yorgunanne30 döviz yıl sonunda 40 ı görecek diyorlar altın ya da döviz en fazla değer kaybetmemiş olur paranız yatırım olmuyor artık günümüzde altın ya da eurodan