Bebeğim 4 ay 10 günlük ben bu atak zikimina bı alışamadım. Çok huzrsuz sürekli agliyr kucak istyr kucaktada durmuyr bide dismi cikariyoe nedir. Damagiyla herşeyi ezmeye çalışıyor uyumuyor sabah 7 den bu yana hala uyumadi emmek istyor veriyorm snra kendni geri çekiyor ağlıyor sütünün yetmeme durumu da yokbyetiyor çok şükür. Anne sütü alıyor sdce özellikle yıkadım bugün masaj yaptm calpol icirdim acaba bı yerimi agriyordur diye yok banamisin demiyor bu çocuk cildiracammm ne yapa bilirim en. Hafif atlatmak için nasıl uyutacam 🫨🫨🫨😴😒😒