Kızlar bebeğim 40 günlük son 20 gündür de 3 5 dk emip bırakıyor bazen tek göğsümü bazen iki göğsümü , kilo alımı gelişimi çok iyi doktor öyle söyledi ama az emiyor gibi geliyor banada. Bir de sütüm çok fışkırarak akıyor acaba o yüzden mi var mı başına gelen