selin1724 Merhaba herkese 1 aylık bir oğlum var emziriyorum. Bu dönemde tatlı ya düşkünlüğüm daha da arttı . Sizler emzirirken kilo alma olmasın diye bir takviye kullandınız mı.
Enu selin1724 bende de öyle ama ben kilo olmasın diye yememezlik etmiyorum. Dikkatli yemeye çalışıyorum az az. Takviye kullanmadım hiç
churchil selin1724 o aylarda benim de tatlı krizim oluyodu daha sonra geçti. Geceleri bile kalkıp çikolata bisküvi yiyodum. Sanırım emzirirken şeker düşüyo vücut daha sonra alışıyo