mervee345 alparslan1_ ya kızımla uğraşırken attım açıkçası acele acele yazdım bende okudukça şaşırdım herkes linçlemiş hemen😂😂
Meri-Mel Üstte kalsın çok güzelmiş kız sen şunu düz 1500 yap bak ne kadar alıcı çıkar düğün,Nisan bişi olsa alırdım boy 1.47 doğru değil mi kız herkes uzun burada ben 1.56 boyumlan soruyorum yanlış anlamayin kısa insan görmedim satış yapan hiç 🙈☺️
mervee345 Meri-Mel Pazarlık payı vardır yazsaydım keşke 😂😂😂 Anam ben uzamamışım 1.47 boyum var vallahi 😂😂😂
Meri-Mel mervee345 Olsun kız herkes uzamak zorunda değil ben de kısa gillerdenim mutluyum sağlıklı olalım da ☺️❤️😍