Arkadaşlar selam. 2 gün sonra 3 aylık olacağız. Dogumdan itibaren sağlık sorunları stres falan derken süt verimini hiç yakalayamadım. İlk bebegimi uzun süre emzirmistim. Ama ikinci bebegim ya emzige alıştı ya biberona alıştı yada süt az geldiği için meme reddi yaptı ayrı stresle derken sabah ve akşam mama takviyesine başlamak zorunda kaldım. Birde inadına bir iştahsızlık var. Eşim uzun yol şoförü büyük oğlumla evdeyiz canım birsey yemek içmek istemiyor Buda sütü etkiliyor. Çok bunaldım çok üzülüyorum ne yapmalıyım yaaa🥹