sayanistyiyenkedy 2 gündür ateşi var dün sağlık ocağına götürdüm doktorunuz muayene etti kulağında ve bademciklerinde bir sorun yok fakat ateşi 38.8′ e kadar çıkıyor grip belirtisi falan da yok hastane götürmeli miyim ?
Gzdnr17 sayanistyiyenkedy enfeksiyon vardır kan tahlili idrar tahlili yapıldı mı Bence direk götürün ateş 40a dayanmış nerdeyse Geçmiş olsun 🙏🏾
benbiranneyim123 sayanistyiyenkedy bizimde öyle olmuştu idrarinda enfeksiyon çıktı antibiyotik kullandık sizde bi gösterin isterseniz
Muhammedaliannesi sayanistyiyenkedy geçmiş olsun enfeksiyon olabilir götürün bence inşallah kısa zamanda iyileşir 🙏🏻🌸
edaaksoy00 sayanistyiyenkedy bizimde öyleydi hastaneye götürdüm kızım grip belirtisi falan yoktu covid olmuşuz kızımın testi pozitif cıktı
-Kuzika- sayanistyiyenkedy 3 günü geçen ateşlerde enfeksiyon veya baska hastalik aranir. Hastanelerde perisan öksürenler tıksıranlarla dolu. 38.8 i gecmiyorsa cok yuksek bir atesi yok. 9 bucuk aylik oglum gecen hasta cok siddetli grip gecirdik ben goturmedim evde ares dusuruculerle atlattik 3.gunden sonra atesi olmadigi icin goturmedim eger ates devam etseydi goturecektim. Bence eger grip tarzi belirtiler yoksa 1 gun daha bekleyin ates 3. Gunu gecerse o xaman goturun