13 aylık bebeğim evin içinde kuyruğum gibi tin tin ben nereye o oraya. Kpssye hazırlanmaya çalışıyorum masada oturtmaz kendi de kucağıma oturmak ister kucağımda oturmaz masaya çıkmak ister. Neyse yere geçerim elime kitap alsam onu almak ister. Ona da veririm ama illa benimkini alacak 😅 gündüz uykusu teke düştü bazen çok az uyuyor o arada ne çalışırsam. Yanında asla ders çalışamıyorum ya. Ben yanında oturur oynatırsam oyuncakları ile oynuyor tek başına pek oynamıyor. Kpss çalışmasam bunlar sorun değil ama çocukla ders çalışmak çok zormuş yaa. Halam demişti çocuk olduktan sonra zor atanirsin diye ben de gaza gelip atanacağım demiştim haklı çıkacak galiba. 🥴 ( Bu arada 2.ci yolda)