Tuba benim bebeğimde bugün 8 aylık oldu.. 6.atındna beri geri geri emekliyor... zararlı olabilir düşüncesiyle ayakta çok tutmamaya çalıştım şimdiye dek fakat ayakta dikildiğinde aşırı mutlu oluyor mırıldanıyor konuşuyor gülüyor.. koltuğun kenarına tutturuyorum öylece dikiliyor yoruluna dek ☺️ Bu yüzden bende yürüme arkadaşı arayışına giriştim... yürüteç almayı düşünmüyorum..
yürüme arkadaşını da deniycem bu ay sevmezse önümüzdeki ay kesin sever gibime geliyor
o markayı duymadım araştırayım teşekkür ederim 😊