Laylaaa Hanımlar merhaba bebeğim 23 günlük anne sütüyle besleniyor. Bazen çok sesli şekilde karın guruldamaları oluyor neden acaba karnı guruldadığında gazı oluyormuş gibi kasılıyor ve kızarıyor ama gazını çıkarıyor iki türlüde neden olur acaba :((
KaynanaYiyen Laylaaa bebeklerde bitmek bilmeyen gaz vardır. Siz çıkardı dersiniz ama hala vardır. Yüz üstü yatırıp, sırtını sıvazlayın.
Kelebek_45 Laylaaa bu süreçte sut ürünleri tüketmemenizi tavsiye ederim çikolata vs de emziriyorsanız aşırı gaz yapıyor
Laylaaa Kelebek_45 aaa çikolata yiyorum evet çikolatalı şeyler hepsi dahil dimi buna 🫢 ulan doğurayım yicem dedim yine yiyemicem yani öyle mi :)))
oykuipek Laylaaa hamileyken daha çok şey yiyordum resmen ben de. Şimdi emzirme davasına hiçbir şey yiyemiyorum :)