Kızlar bebeğim doğduğundan beri doktorumuz atopik diyip durdu. Doğumdan 6. Aya kadar Bioderma Atoderm kullandık vücut şampuanı + nemlendirici 8. Ayda deri yine kızarmaya başladı bu sefer dedik daha iyisi nedir La Roche Posay Lipikar tamam dedik ona geçtik yine şampuan + krem ama 11. Aydan itibaren çocuk böyle. Kanda ve deride alerji çıkmadı doktor egzama dedi ama bu çocuğu rahatlatacak hiç bir şey söylemedi son olarak Mustelaya geçelim bari dedik onun Stelatopia’sına geçtik o da fayda etmedi. Bir tek kortizonlu krem kullanınca yatışıyor kremi bırakınca geri çıkıyor günde 3 kez nemlendiriyorum hala böyle artık çocuk kaşıntıdan uyumuyor çıldıracağım. Bi önerisi olan var mıdır.
