Kızlar ben en son 3 şubatta regl oldum bugün 23 mart yani 3 haftadır regl olmuyorum başta gebeliķ vardır diye korktum doktor a gittiğimde kan istediler sonuç hcg 0,4 ul çıktı doktor tam sıfır değil dedi ama büyük ihtimalle gebelik yok deyip 2 gün sonra kan vermeye gel dedi spiral ile korunuyorum kontrole gittigimde doktor yerinde oldugunu soyledi ayrica hocam gebelik varsa görünürmü bakarmisiniz dedim rahim duvarin da kalinlaşma var dedi kan testi istedi verdim sonucu bu sefer de hcg 0,2 ul çıktı doktor a gosteremedim daha e nabizdan baktım sizce gebelik varmi ya da neyden kaynaklanıyor ayrıca adet olacakmışım gibi aşırı karın ve sırt ağrısı çekiyorum