@Emir29 o zaman bizimde mi sıcaktan acaba ya, ben de havalar soğuduğundan beri uyku tulumu giydiriyorum, onun içinde de biraz terliyo, ama giydirmesem de kolları açıkta kalıyor üşür diye düşünüyorum, acaba uyku tulumunda mı bunalıyor anlamadım, gece oda sıcaklığı 22-23 derece arası oluyor