znmte1 Merhaba kızlar bebeğim beş Aylık ek gıdaya başladım dün bir çay kaşığı yoğurt verdim Yüzünü ekşide ekşide yedi birazcık. bugünd bir tatlı kaşığı verdim tekrar yüzünü ekşitti ve yemedi Verdiğim yoğurt ekşi değil neden böyle oldu acaba ?
Berilsmom13 znmte1 ilk zamanlar ben hazır maya ile yapmıştım yoğurdu tatlı olsun diye bize ekşi gelmesede o şuan tatlıya alışık :)
alpsmother_ znmte1 ilk tattıkları her şeyde surat ifadeleri öyle oluyor 😁 sonuçta yeni bir tat deniyorlar çok normal verdiğin her şeyde o tepkiyi verecek
birinsan14 Henüz ilk kez yasıyor çok normal. Hep tatlımsı tatlara alışlınlar anne sütü de mama da tatlımsı ondan. Siz devam edin 3 gün kuralıyla. Doktorlar da söylüyor meyveleri sona bırakın gerçekten yoksa sebze denemiyorlar.
znmte1 znmte1 yada ben evde mi yapsam aldığım köyde kalan halamın yaptığı yoğurttu temiz yaptığını bildiğim için verdim
yildiz-alp2024 znmte1 yeni bı tat olduğu için öyle yapıyor tadına baksa bile yeterli benim bebeğimde yemiyordu zamanla alisir
Habibebcr znmte1 benim bebeğim 8 aylık maalesef yoğurt ekşi geldiği için sevmiyor yüzü buruşuyor siz sebzelere başlayın kabak havuç patates 3 gün kuralıyla