Kızlar merhabalar bebeğim 1 hafta sonra 6 aylık olcak sadece anne sütü içiyor bu ay hiç kilo almamış geçen ay ile kilosu aynı doktorumuz mama verdi ama içmiyor biberon emzik tutmuyor diliyle itliyor midesi bulanıyor kaşıklada almıyor ek gıdaya yavaş yavaş geçicez ama nasıl kilo aldırabilirim nasıl sevdirebilirim