livanurvealpinannesi61 Tangrampuzzle nerden öğrendiniz takip ettiğim kimyager ve biyologlar sıveno güneş kreminde kimyasal yok diyor içerik kısmında yazmıyor siz nerden araştırdınız
Doga_sever Tangrampuzzle siveno guvenilir bir marka aslinda, tabi her urunu ayni oranda temiz olmayabikiyor. Mustela tek gecerim bu konuda. İncia da oyle
Tangrampuzzle Berilsmom13 Şimdi incia arkasını okudum ondada varmış birde Prema Sunari titanium dioxid e değinmiş instagramda
Tangrampuzzle kimbumadam Menessasmom livanurvealpinannesi61 Doga_sever Gakkoyenge Berilsmom13 Baktıkça sinir oluyorum bakmayayım diyorum içim rahat etmiyor
Tangrampuzzle livanurvealpinannesi61 hepsiburada yorumlarda yazıyor arkasının fotoğrafını da atmış alumina diye yazıyor
livanurvealpinannesi61 Tangrampuzzle takip ettiğim biyolog var prema sundari içeriği temiz olarak paylaşmış sonradan eklendi ise bilmiyorum
livanurvealpinannesi61 Doga_sever mustelanın birçok ürününde kimyasal madde var yalnız. Peg maddesi var içerik olarak temiz değil. Peg maddesi de çok zararlı.
Doga_sever livanurvealpinannesi61 oyle mi? Muhendisinoglu nu takip ediyorum. O dogal oldugunu yazmis. İverikleri tek tek inceliyor
kimbumadam Doga_sever Marka çok güzel reklam yapıyor iyi sanıyoruz Doktorlar da öneriyor mis Mustela stelatopia şikayet var Google yazın bebişler ne hale gelmiş
livanurvealpinannesi61 Doga_sever yeniden inceledi ürünleri malesef peg maddesi var kendisi de temiz içerikli değil diye paylaşmıştı
Tangrampuzzle kimbumadam Evet reklamlara çok güzel inanıyoruz. Ambalaj yeşil, doğal, organik yazıyor punto punto her yere doktorlarda paylaşıyor en iyisi en temizi diye
kaany kimbumadam hiç bilmiyodum aylardır kendime de bebeğime de stelatopia kullanıyorum :( hatta bugün de siveno gğneşjtemi kullanmaya başlamıştım güneşe çıkıyoruz diye
kimbumadam Tangrampuzzle ilaç mümessilleri online Hala nasıl yasaklanmıyor anlamış değilim Bebe bisküvisi mesela ne alaakaaa
Berilsmom13 Tangrampuzzle malesef tamamen doğal içerikli ürün bulmak artık mucize. Biz ıncıa kullandık herhangi bir yan etki yaşamadık ama.