neslihanada doga1 çok normal benimkide öle 1 ay 17 günlük kendini sıçrayarak uyandırıyor beşiğinde yatıramıyorum oyüzden yüz üstü uyuyor uzun onuda sürekli izlemek gerekiyor moro refleksi gelişiyormuş ondan korkuyorlarmış bi kaç aya geçiyormuş