Eglenogren badeismomm 16 aylık hala gelen giden yok. Doktora gittim bunun için aktif emziriyorsan gayet normal dedi
Bsraglsn Eglenogren benimde 17 aylık olcak hala olmadim bayramdan sonra doktora gitmeyi düşünüyorum emziriyorum bu arada
153s34 Dedektifgadget bende olamadim ya. Suan ne kadar zaman gecti bebegnz ne kdrlik. Yazabilir misiniz bi acaba 😓
AyseSena 5 ay oldu hala bişey yok benim merak ettiğim bir konu var aslında bilen cevaplarsa sevinirim real olmadığımız halde hamile kalma şansı yine yüksek mi?
doga10 badeismomm 45. Gun ilk adetimi oldum sonrasida düzenli geldi ama adet olunca sutum kesildi ondanmi oldu emin degilim