Bırakalım çocuklar özgürce hava alsın. Elbette hasta olabilir ama hasta olma korkusuyla çocuğu tek başına salıncağa bile koymamak çok kısıtlayıcı bir tutum. Ben hiç bir yer silmeden 2 senedir parka çıkarıyorum böyle parktan alınacak bir hastalık olmadı grip nezle üşütme gibi şeyler geçirdik. Eve gelince ellerini iyice yıkayınn yeterli daha da olursa Allah’tan.