PrensSelim Edalya pişik kremi sürüp ağız mendilini rulo yapıp katlanan yere kıstırıyorum bir süre,ben yanındayken mendil koyuyorum ne olur ne olmaz diye
MilaMerve Edalya pudara canim krem bile etki etmez bizimde oluyo surekli gunluk sabah aksam pudraliyorum
Arzu Bizim de baya kötüydü . Bakarken içim acıyodu resmen boynunun altına. Sudocrem sürünce 2 gün içinde geçti
DveD Arelll Bende bir çok bilmiş olarak kesinlikle pudra sürmeyin diyenlerdenim kanserojen fazlasıyla var. Eczaneye sorun en basit normal pişik kremini boynuna sürebileceğinizi söyleyecektir...