Edalya Boğazının altında oluşan pişikler için ne uyguluyosunuz ben bi türlü çözüm bulamadım inanılmaz kızardı cok kötü oldu ne yapmam lazım nasıl geçer bu pişikler😞
Arven10 Edalya benim kuzum da yazın olmuştu hametan ve travacord diye bir krem vermişti doktor mantar olmasın diye ben de arada zeytinyağı sürdüm geçti birkaç günde
Mltmokty Arelll krem yağlı bırakıyor orasıda çok hava almadığı için kolay geçmiyor ben gayet memnunum dalinin pudrasından
deleted2310 Arelll çok bilmişlikten değil de eğer iyi bir araştırma yaparsanız gerçekten pudranın ne kadar zatatlı olduğunu anlarsınız ciddi oranda kanserojen madde içeriyor
DveD Arelll Bende bir çok bilmiş olarak kesinlikle pudra sürmeyin diyenlerdenim kanserojen fazlasıyla var. Eczaneye sorun en basit normal pişik kremini boynuna sürebileceğinizi söyleyecektir...
Ayses Zeytinyağını kızdır sonra soğut onu sür bence. Bide müptelâmın pişik önleyici kremini sürdüm iyi gelmisti
Zynpazra Ben her banyodan sonra her tarafını havluyla kuruluyorum koltuk altını boynunu bacak araları pudralıyorum
Balkizim Kantaron yağı sürmüştüm ben kendimiz yapmıştık çok kusuyordu ilk zamanlar kustugu boynunun kulağının arkasına gidiyordu hep siliyodum kusunca daha çok pişik oluyordu çünkü