Bebeğim gögsülerimi ısırmya başladi ve inanılmaz acıtıyor ama diş yok biberon ve meme reddi yaşıyoruz çok huysuz ve sinirli oturmak isdemiyo uykularıbda huzursuz dişmi çıkarıyo bakıyorum gelen giden yok 9 aylık oldu tam ama çok sinirli ve huysuz :( ne yapsam iyi gelir şimdi biraz karanfil yagı sürdüm ama iyi gelirmi bilmiyorumm