Kızlar 19 günlük bebeğim var prametüre doğdu. Süt ve mama gidiyoruz. Geceleri 3 kez mama veriyorum. 1 kutu prematüre mama kullandık Aptamil pramatil. doktorumuz artık aynı mamayı kullanmaya gerek yok dedi. Sma önerdi ama o mama büyük oğlumda çok gaz yaptığı için kullanmak istemediği söyledim. Aptamil de olur dedi. Ben kararsız kaldım. Sizce ne yapmalıyım? Büyük oğlum kolikti. Bu oğlumda gazlı olmasın diye yemeklerde bile çok seçici davranıyorum. Mama tavsiyelerinizi bekliyorum.