Kızlar oğlum 1yaşina girdi bi ay önce ama yürümüyor yürümeyi bırak emeklemiyor bile aylıkken çok uğraştım emeklesin diye ama yüz üstü yattığı an ağlıyordu şimdi bir yaşında bu sefer de yürümemek için ağlıyor koltuktan destek alsın yürüsün öğrensin diye çabalıyorum ama istemiyor agliyor önüne dikkat çekici şeyler koyuyorum ama fayda yok elinden tutunca gayet güzel yürüyor ama yanliz yürümek istemiyor çok yoruldum artık napicam bilmiyorum bizimle ayni durumu yaşayan var mı bebekleriniz kaç aylıkken yürümüştü?