zeynepeymennuri ben Online terapi aldım. Ama ben babamı kaybettim lohusayken. İkisi birlikte biraz ağır olmuştu. Doğumu yakın zamanda yaptıysanız biraz bekleyin isterseniz çevre desteği önemli psikolog da öyle öneride bulunuyor zaten. Yani eşinizle ailenizle paylaşın bu durumu ve biraz yürüyüş yapma , kendinize vakit ayırma gibi şeyler yapın öncesinde. Yine işe yaramazsa terapi almanız daha mantıklı emzirirken ilaç daha çok ağır durumlarda verilir