birprens_birprenses Kizlar 4 aylık bebeğim var ve sürekli kendini yırtıyor tırnaklarını uzadıkça kesiyorum ama fayda etmiyor sizin de başınıza gelen var mı yada onerebileceginiz bir çözüm
birprens_birprenses Bende aynı şekilde herşeyi deniyorum en son eldiven geçirdim onu beklemiyor çıkarıyor yüzünde iz kalacak diye korkuyorum doktoruna sordum normal dedi ama tanıdığım diğer çocuklarda hiç böyle birşey yok