damlanurc benim bebeğimde geçmeyen pişik vardı doktora götürdüm hamazinc krem verdi hemen geçirdi onu sabah akşam sürüyordum diğer açtığım zamanlarda da talia sarı kantaron yağı kullandım çok iyi geldi. Şimdi biraz altı kızaracak gibi olsa hemen hamazinc sürüyorum geçiyo