fatma2711 Merhaba normal Doğum yaptim ve gobek belgem rengi cok koyulasti hatta gobek deliğim neredeyse simsiyah hic boyle olan var mi nasıl geçer
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU fatma2711 geçiyor canım benimde doğumdan sonra öyleydi zamanla azaldı. Sana tavsiyem ara ara kese at 🙂
asellmomm11 Hamileyken birşey yoktu bir doğum yaptım göbeğim karardı göbrk deliğim simsiyah oldu geçmesini umuyorum koltuk altı ve bikini bölgeside aynı malesef
Bee1902 1 ay oldu benimde doğum tapalı göbek bölgem sanki denizde bronzlaşmışımda soyuluyorum gibi tüm derim soyuldu