Geçtiğimiz çarşamba günü ikiz bebeklerim kasık fıtığı ameliyatı oldular testisleri hala inmedi aynı ameliyattan önceki gibi sert yumuşamadı yani bu durum normal mi bide bebeklerimde ameliyattan sonra korku kaldi en ufak seste sıçrayıp ağlamaya başlıyorlar ne yapmaliyim