Deletedmom_111 ayyy Tarkan’ın karma albümünü ayda en az bi kez dinlerim 94luyum😢 Mustafa sandaldan isyankar, aska yürek gerek, aya benzer yüreğimi yine aynı şekilde bi de sagopanin bir pesimistin gozyaslari ve romantizma albumlerini arada dinlerim lise yıllarım sagopayla geçti 😂 ay bi de şebnem ferahi çok dinlerdim yeni nesil sanki yeteri kadar bilmiyor şebnemi ne üzücü