Kızlar merhaba 3 aylık yeni anneyim hamileliğimde 20 kilo aldım 52 kilodan 72 ye kadar çıktım ilk bir ay 11 kilosu gitti şu an hala fazladan 9 kilom var iştahım hiç yok günde bir öğün anca yiyebiliyorum olan kilomda gitmiyor bol su içiyorum ve emziriyorum. Doğumdan sonra fazla acılı geçti ilk zamanlar korse de takamadım sıkıca göbeğimi bağlatamadım da. Önceden ne göbeğim vardı ne fazladan kilom, sizce kaç aya bu göbeğim ve fazla kilolarım gider. Veya ne yapmalıyım, emzirdiğim için bir şey yapmakta istemiyorum. Deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim. ☺️