caglaslan61 Memorial Şişli adem kutaniş. Bende burada görüp gittim kendisine 5 ay oldu çok memnunum. Kolay kolay ilaç vermiyor doğal yollar öneriyor biraz da geleneksel bir kafa yapısı var bize çok uydu 😂 diş için bile ne granül ne ilaç hiçbir şey önermedi doğal bir süreç kolay değil geçecek dedi öyle geçiriyoruz. Ek gıda konusunda da pimpirikli değil rahat biraz anam babam usulü o da insanı rahatlatıyor. Biz kaç kere bebeğimiz hasta diye gittik aldı kucağına sevdi oynadı gülünce sizce bu çocuk hasta mı diyerek ilaçsız geçirdik 😂. Kısacası aradığınız böyle bir şeyse öneririm