durakkk 3 aylık bebeğimde aynı şekilde abisinden kapmıştı doktora götürdük ciğerleri temizdi o yüzden sadece serum fizyolojikle bol
Bol açıp anne sütune daha da ağırlık ver demişti çok küçük olduklarından ilaç vermiyorlar zaten burnunu sürekli açık tutun bol bol emzirin anne sütü gerçekten bi mucize özellikle hastalık konularında biz atlattık çok şükür size de geçmiş olsun ama hırıltılı solunum nefes almada zorluk tıkanma belirtileri varsa hiç beklemeden doktora gidin