_Bihterziyagil_ Bennureyla şu an 2 aylık bayadır bıraktım artık takmıyorum çünkü ellerini keşfediyor artık elini ağzına götürüyor falan
Bennureyla limonzeytinmom tırnaklarını derhal kestiniz o zaman? Çünkü çizer yüzünü gözünü pembebiranne endoplazmikretikulumiste ppzeynep etuerk YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU KuzeyinAnnesi03 Themom_ Aslicamm Karmom durununannitoskosu
endoplazmikretikulumiste Bebeklerin elleri klimalarıdır ateşlenirse açıkta kalması sağlıklıdır asla kullanmadım
KuzeyinAnnesi03 Bennureyla hiç kullanmadım uyurken de çorap giydirmiyorum ngenelde hep ince giydiriyorum evin derecesine göre dışarı çıkarken bile eldiven takmadım hiç 🥰
Karmom Bennureyla elektronik törpü kullandık arada sırada ufak sıyrıklar oldu ama anne sütü çok çabuk geçiriyor çok şükür
Aslicamm Bennureyla aynen tırnak uzunluğuna dikkat ettim ama çizmesini de önemsemedim açıkçası yüzünde bazen çizikler olurdu ama hemen geçiyo
KuzeyinAnnesi03 Bennureyla her gün törpü kullanıyorum canım sürekli kontrol edersen çizmiyor hiç cizmedi