Habibebcr 8 aylık bebeğim yere yorgan serdim oynuyordu tam oturamıyor oturttum yanındaydım birden arkaya doğru düştü yorgandan kafasını vurdu 15 dk sonra gözün beyaz olan yeri üst tarafı kızardı başına gelen var mı? Normalde ağlamaz biraz ağladı vurunca
Habibebcr Habibebcr keşke sağlık başlıklarına çabuk cevap verilse buraya kaynana koca yazsam herkes dedikoduya gelirdi
queenx Habibebcr keşke buraya yazılacağına bir hekime danışılsa ya da gidilse ne bileyim sağlık ocağıda olur. Keşke.
etuerk Habibebcr çabuk cevap verilmesini beklemek yerine çabuk hastaneye mi gitseniz. Yani buradaki kadınlar bişey olmaz dese ne olacak görmüyoruz bilmiyoruz doktor değiliz başımıza da gelmiş olsa herkesin çocuğu bir değil, belki sizin çocuğunuz fazla etkilendi
tosbiksmoms Habibebcr aslında yumuşak yere düşmüş ama gözünün düşmeden dolayi kizardigina eminmisiniz? Tırnağı falan batmis olabilirmi?
bizdejantikizlardik Habibebcr Gözü kızardı diyorsun kimse sana bişey diyemez ki. Doktorunuzu arayıp sorun ya da acile götürün bence. Geçmiş olsun 🌸
SweetMom__ Habibebcr acile götürün tabiki de. Ayrıca yeni post açmışsınız herkes burda diye bir kavram yok kv koca postuna gelince gizlersiniz görmezsiniz birdaha.
Habibebcr SweetMom__ acil konulara herkesin daha çok önem vermesi gerekir ama toplum olarak dedikoduya daha meraklı insanlar maalesef. Gördüğümü söylüyorum
SweetMom__ Habibebcr hayatım acil olarak şuan senin hastane gitmen gerkiyor burdaki insanlar gitme dese gitmeyecek misin ayrıca gözü kızarmış çocuğunuzun nasıl sakin olabilirsin o yüzden vakit kaybetme çok geçmiş olsun bizlerede geri dönüş yaparsın sonra hadi götür bebeğini😥
Muhammedaliannesi Habibebcr geçmiş olsun yüksekten düşmemiş ama gözüne bir şey batmış olabilir bir acile götürün isterseniz ya da doktorunuza bilgi verin ne olur ne olmaz 🌸