Kızlar oğlum 26 aylık 27 gün oldu eğitime başladığımız çişte hiç problem yok götürdükçe yapıyor geceleri falanda kuru kalkıyor yada çişe uyanıyor o konuda okeyiz ama kaka konusunda kafayı yemek üzereyim sürekli altına yapıyor asla söylemiyor eğer ıkınırken falan görürsem götürünce tuvalete yapıyor onun haricinde gözden kaçtığı an altına yapıyor bunca zamandır uğraşmışken geride dönemiyorum ama sabrımda tükendi sinirden ağlıyorum artık defalarca anlatıyorum gösteriyorum ödüller stickerler her yolu denedim ama yok kaka olayını bir türlü aşamıyoruz lütfen bi fikir verin ben napıcağımı şaşırdım artık