sukrankeles Kizlar perşembe sabah sezeryan oldum evdeyim dun imza ile ciktim gaz cikaramadim ne yapmam gerekiyor karnim gaz dolu
RANAMMM sukrankeles Kalsaydiniz keşke sezeryan sonrası gaz çıkarma çok önemli o yüzden hastanede yatiriyolar ,bol bol kayısı kompostosu için , yürüyüş çok yapın
KuzeyinAnnesi03 sukrankeles bol bol yürü sıcak bir duş al hareket etmeye karnını sıcak tutmaya çalış . Hoşaf bulgur pilavı ve dut tüket iyi gelecek .
melegim71 sukrankeles aslinda gaz yapmadan cikarmiyolar nasil cikardilar yürüyüş yapin onun icin ilac veriyolar yapilmadigi taktirde normalde su icin bol bol buede
sukrankeles Deneyim simdi hastanede duramadim yatip kalkmakla zorlandim annem rahatsız di esimi de almadilar oyuzden cikmak zorunda kaldım