Kızlar 20 aylık oğlum gayet güzel yemeğini yiyen bir bebekti hala da öyle ama artık özellikle kahvaltıda asla çiğnemiyor sol tarafa topluyor bekliyor öyle 20 dk ağzında kalıyor 1.5 saat kahvaltı yediriyorum sebebi ne bunun ben kafayı yemek üzereyim. Şuan yemek istemiyor değil yiyor ama çiğnemiyor ağzında bekletiyor