11 günlük bebeğimi iki saatte bir emzirmeye kaldırdığımda bir sonraki saati kaldırdığım saate göre mi yoksa emmesi birliğinde ki saate göre mi hesaplamalıyım yani diyelim ki şimdi 11 de uyandırdım 12 ye kadar emzirme işlemim devam etti 13.00 de mi kaldırmalıyım 14.00 te mi