Anneler bebeğim bir yaşında gün boyu hiç bişey yemiyor. Birimiz güldürürken birimiz yerdirdik onu dâhi zorla. Beklemelimiyim hemen doktora mi gitmeliyim. Doktorlar genelde hemen bişey yazmıyor diye biliyorum. Ne yapacağımı bilmiyorum. Bu süreç normal mi